zaterdag 25 februari 2012

Nog geen fan...



...van zpagetti. Laatst kocht ik bij Kidsfactory voor slechts een tientje dit krukje. Ik had bedacht dat een krukje niet kon ontbreken in broertjes kamer. Maar die zitting, blegh, lelijk. Ik had al een tijdje een haaknaald 12 en een bol Hoooked Zpagetti in huis. Enfin, een grijs hoesje eromheen gehaakt. Helaas pindakaas kwam ik tegen het einde katoen tekort. Dus maar weer uitgehaald. Laatst bij de Nijhof een nieuwe, grotere bol meegenomen, blauw en gelijk opnieuw begonnen. Maar... ik ben er geen fan van denk ik. Ik krijg echt pijn in m'n handen. Gelukkig ben je zo klaar, dat wel. De overige bollen blijven, vrees ik voorlopig in de kast.

1 opmerking:

  1. Oh wat super leuk!! Heel erg leuk idee om er een hoes omheen te maken!! Ik heb ook vaak last van mijn handen als ik bezig ben en spierpijn erna.... Toch binnenkort een keer samen haken?!

    BeantwoordenVerwijderen