dinsdag 6 maart 2012

Vlinderboom

Ik weet helaas niet meer waar het idee vond maar toen ik het zag moest ik er ook één maken. 
Maar ik had geen vlinderstempels, geen mooi papier en geen stolp.



Maar ik ben een vrouw, en een gehaaide ook nog. Dus hop, naar het Kruidvat voor stempels, naar de Action voor mooi papier. En afgelopen zondag naar rommelmarkt voor een stolp. Ik was bang dat het niet ging lukken, vond alleen maar bewerkte kristallen stolpen maar.... bij de één na laatste kraam hadden we geluk. De Baas zag 'm gelijk staan en niet duur ook! Bij de laatste kraam vond ik ook nog DMC borduurgaren en heel mooi oud DMC wit haakgaren (waarover later meer). De Baas vond ook nog een boek wat zeker te weten zeldzaam was, voor slechts 5 euro. Op Marktplaats gaan ze voor 5,50..... toch winst...

1 opmerking:

  1. Sinep, wat een leuke blog weer!! Ik ben zeer benieuwd naar je vervolg! Ik ga graag mee hoor volgende keer naar de rommelmarkt!

    BeantwoordenVerwijderen