woensdag 11 juni 2014

Instagram Pics #1

Je hoort er gewoon niet bij! Je hoort er gewoon echt niet bij. Als je dus je Instagram foto's niet blogt. Nou aan de slag dan maar. Als je nou meteen op de hoogte wilt zijn volg me dan gerust op Instagram, ik ben; madebymarjo.
Mijn kleinste vriendje met een lekker ijsje van; Voor het eerst dat hij een ijsje helemaal zelf opat. Toen papa even de randen eraf wilde likken om te voorkomen dat de klodders in het rond vlogen zei hij; "Gatverdamme, viezerd". Eeeeh, dus.
Sjalalie sjalala, allebei mijn vriendjes. Dit was overigens op de Hippe Markt in het Griftpark op 1e Pinksterdag. Ik heb deze markt "ontdekt" toen ik 4 jaar geleden voor het eerst in verwachting was en ga er altijd met veel plezier heen. Om een beetje te shoppen en vooral om ideeën op te doen. Een echte must-go voor creatievelingen. <- hier kun je dus op de hoogte blijven. NEXT!
Hoe vet is deze legging! Joehoe, Batman! Ik vond deze bij de H&M in Caen, Frankrijk (potver, dat klink wel chique, alsof ik wekelijks over de grens loop te shoppen, eeeeh, nee.) In Nederland kon ik hem niet vinden en online ook niet. Dus ik moest even hardop brullen toen ik hem uit het rek griste (verstaan ze toch niet joh, die Fransen). Maar ja, alleen nog een maat XS en L. Hmmmmm, dat heb ik allebei niet. Maat XS kreeg ik net over m'n enkels en L paste dus wel, hoef hem alleen maar om te slaan aan de bovenkant, misschien krimpt-ie nog een beetje in de was. Jeeeej, ben er helemaal mee in m'n nopjes. Toedeloe

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Fijn om te weten dat je je IG foto's gewoon mag bloggen! Ik vind je header echt fantastisch! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ik heb er lang op gebroed :-). Nu moet ik alleen nog leren hoe je een klikbare link kan toevoegen want dat lukt me nog niet :-(.

      Verwijderen