maandag 30 juni 2014

Instagram Pics #2

Daar zijn ze weer, de Instagram Pics. Je kunt me daar ook volgen, ik ben; Madybymarjo.
Ik stond onder de douche toen Joop de Sloper bedacht dat een deksel op het toilet tamelijk overbodig is. Dus hop eraf. Eeeeeh, bedankt jongen.
Hier kreeg ik een aanval van acute vertedering. Ik vind het erg leuk om Hepie en Hepie hetzelfde te kleden, dat vinden ze zelf helemaal niet erg. Sterker nog, volgens mij valt het ze niet op. Dus toen ik deze shirtjes in Frankrijk zag en de tweede voor de helft van de prijs was nam ik ze mee. 's Ochtends bij het aankleden zag ik dat ik nog 2 bijna dezelfde broekjes had, jeeej. En ze hadden al dezelfde sandalen van Hush Puppies. Klaar was de look-a-like-look. Het was erg lekker weer, dus lekker buiten eten in de schaduw. En ik vind het gewoon echt schattig twee van die lieve kindertjes aan zo'n picknicktafel. Je moet gewoon even vergeten dat ze daarna elkaar de hersens inslaan met een waterpistool.
Eerste WK wedstrijd, woehoe! In mijn Roy Donders juichpak uiteraard. Je wil wel een beetje chique gekleed zijn voor zo'n happening. Om eerlijk te zijn vind ik voetbal een beetje saai en het duurt ook te lang. Dus ik kijk maar half en doe ondertussen wat anders.
Nog een lief momentje samen, het gebeurt niet bijzonder vaak dus ik ren altijd naar m'n telefoon om een foto (of 100) te maken.
Op zaterdag 21/6 fietste ik samen met De Baas de Stofwisseltocht De Bilt. Om geld in te zamelen en aandacht te vragen voor kinderen met stofwisselingsziekten. 32 kilometer vet gesponsord voor zo'n goed doel vonden wij een kleine moeite. En onderweg konden we eens bijpraten zonder dat er iemand doorheen tetterde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten